Drogi Użytkowniku

Dbam o Twoją prywatność i chcę, abyś w czasie korzystania z moich usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentuję Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez mnie Twoich danych osobowych oraz o plikach cookies, które są wykorzystywane przez moją stronę.

Administratorem strony jestem ja, Magdalena Żądło, zamieszkała w Polsce pod adresem os.Ks.Władysława 10 e/ 29, 44-241 Żory.

PODSTAWY PRAWNE, CELE I CZYNNOŚCI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zbierane przeze mnie za pośrednictwem strony internetowej https://harmoniaduszy.pl są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

Cele i Czynności przetwarzania

Przetwarzam dane osobowe za pośrednictwem strony https://harmoniaduszy.pl w przypadku:

  • skorzystania przez Ciebie z formularza kontaktowego. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.
  • zapisania się przez Ciebie do Newslettera w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  • złożenia zamówienia. Dane przekazane w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu realizacji zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO – w przypadku dobrowolnego przekazania danych wrażliwych), wystawienia faktury/ rachunku (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury/rachunku w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. f w przypadku dobrowolnego przekazania danych wrażliwych).

Składając zamówienie, musisz podać dane niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Jeżeli dokonujesz zamówienia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, musisz podać nazwę firmy, adres siedziby oraz numer NIP.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.

Jako administrator gwarantuję Ci poufność wszelkich przekazanych mi danych osobowych.
Przetwarzając Twoje dane osobowe, stosuję środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi
przepisami prawa, w tym szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

Kontakt

Kontaktując się ze mną za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz mi swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.

Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w przypadku dobrowolnego przekazania danych wrażliwych, czyli Twoja zgoda wynikająca z zainicjowania ze mną kontaktu.

Twoje uprawnienia

Przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych – art. 15 RODO
  • ich sprostowania – art. 16 RODO
  • usunięcia (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
  • ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO.
  • przeniesienia danych – art. 20 RODO.
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych – art. 21 RODO
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – art. 7 ust. 3 RODO

Skontaktuj się ze mną pod adresem magda@harmoniaduszy.pl, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ OKRES PRZETWARZANIA DANYCH 

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzam następujące kategorie Twoich danych osobowych:

  • Imię i nazwisko
  • Adres (zamieszkania)
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
Zakres zbieranych danych

Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

Mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydujesz się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.

Podanie danych osobowych przez Ciebie jest dobrowolne.

Udostępnienie danych osobowych

Twoje dane mogą być przetwarzane przez moich podwykonawców, czyli podmioty, z których usług korzystam przy przetwarzaniu danych oraz świadczeniu na Twoją rzecz usług czy realizacji zamówień:

  • LH.pl Sp. z o.o. , ul. ks. Jakuba Wujka 7/26, 61-581 Poznań – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze i w celu korzystania z usług poczty e-mail funkcjonującej w oparciu o serwery LH.pl.
  • MailerLite – w celu korzystania z systemu mailingowego MailerLite, służącego do przesyłania newslettera.

Wszystkie podmioty, którym powierzam przetwarzanie danych osobowych, gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

Twoje dane osobowe są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

Okres archiwizacji danych osobowych

 Twoje dane osobowe przechowywane są:

  • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja usługi lub zamówienia tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji usługi lub zamówienia. A po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.
    Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przetwarzane w celach statystycznych.
    W przypadku danych o zamówieniach nie masz możliwości sprostowania tych danych po realizacji zamówienia. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć.
    Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych w celach statystycznych, jak również domagać się usunięcia Twoich danych z mojej bazy.
  • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana. A po odwołaniu zgody, przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć.

Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. f w przypadku dobrowolnego przekazania danych wrażliwych).

PLIKI COOKIES

Moja strona internetowa korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:

● są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)

● umożliwiają Ci poprawne korzystanie ze wszystkich dostępnych dla Ciebie funkcji strony

● nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia

Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz: 

● usunąć pliki cookies,

● blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

Niektóre używane przeze mnie cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne).
Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

Korzystam również z cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak liczba osób odwiedzających, czas spędzony na stronie, etc. Stosuję w tym zakresie narzędzie Google Analytics, co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Google LLC.

Jeżeli uważasz, że obecność plików cookies narusza Twoją prywatność, możesz w każdej chwili je wyłączyć – zarówno dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki (Pamiętaj, że może to skutkować brakiem możliwości działania wybranych funkcjonalności stron internetowych).


Jak wyłączyć pliki Cookies w Twojej przeglądarce?

Poniżej znajdują się instrukcje wyłączenia plików cookies w popularnych przeglądarkach internetowych.
Jeżeli Twoja przeglądarka nie pasuje do żadnego z podanych poniżej opisów, poszukaj pomocy na stronie twórcy przeglądarki lub w jej pliku pomocy.


Google Chrome

Przeglądarka ta oprócz możliwości wyczyszczenia plików cookies pozwala przejrzeć szczegółowy opis funkcji prywatności przeglądarki.
Aby wyczyścić pliki cookies i inne dane przeglądania, kliknij na przycisk z trzema poziomymi kreskami, który znajduje się po prawej stronie paska adresu – z pojawiającego się menu wybierz „Narzędzia” a następnie „Wyczyść dane przeglądania”. Szczegółowy opis funkcji prywatności przeglądarki znajduje się pod linkiem „Więcej informacji”.


Mozilla Firefox

Ta przeglądarka udostępnia Ci możliwość określenia, czy nie chcesz być śledzony poprzez pliki cookies w ogóle, czy też chcesz usunąć określone pliki cookies konkretnych witryn internetowych. Aby określić te ustawienia w menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” a w nich zakładkę „Prywatność”.


Microsoft Internet Explorer

Dzięki specjalnemu suwakowi możesz określić ogólny poziom swoje prywatności. Dodatkowo korzystając z przycisku „Witryny”, możesz decydować o ustawieniach dla konkretnych serwisów internetowych. Aby określić te ustawienia w menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” a w nich zakładkę „Prywatność”.


Opera

Korzystając z przycisku „Opera” umieszczonego w lewym górnym rogu należy otworzyć menu oraz wybrać w nim „Ustawienia” a dalej opcję „Wyczyść historię przeglądania”. Dodatkowo znajduje się tam przycisk „Zarządzaj ciasteczkami…”, który pozwala na bardziej zaawansowane zarządzanie opcjami dla poszczególnych stron internetowych.


Apple Safari

Korzystając z menu „Safari” wybierz „Preferencje” a w nim zakładkę „Prywatność”. Zakładka ta zawiera rozbudowane opcje dotyczące plików cookies.


Telefony komórkowe, tablety oraz inne urządzenia mobilne

Każdy rodzaj urządzenia mobilnego, może obsługiwać taką funkcjonalność w inny sposób zależnie od rodzaju urządzenia i wykorzystywanej platformy. Dlatego należy zapoznać się z ustawieniami prywatności w pliku pomocy, dokumentacji lub instrukcji obsługi danego urządzenia lub systemu operacyjnego.